Så i lyset?(afprøv din logik og test din r~
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-04-11 18:49

Som landsforædderne påpegede: alting er din skyld og det er dig der er Av!

Far AO, den eneste ægte Farao,
Bare se hvad der skete med Egypten da de misbrugte det navn!
Alfa og Omega,Al fader og far til alting!
Det største A i Universet, Alfa Male!
Den største Tyr i Universet!
Far til Odin og Jupiter, da de talte om at ødelægge hukommelsen,
Horn, Frontal Lobes snurret rundt om sig selv!
Brainstem Kvante Mekanisk Aktiv!

Et A med en ring, en ring på hjørnen, en ring på hjernen,
Den eneste ægte hjørne ring, Enhjørringen som er GUD!

Odin og Jupiter, ringen er din(O Din) og du er Peter(You Peter)
En fuldstændig Sane Peter, alle de andre er bindegale sindsyge,
at de tør bruge mit navn, bare se hvad der skete med Egypten!

Satan ifølge lands forædderne, selvom det jeg sagde var MSM
(Biologisk Bundet Svovl) i kan købe det i Matas, det hjælper
på led smerter!

I har forstået det hele Baglæns, der er en fejl!

Den Usynlige Poseidon
Brama
Visnu
Shiva

Testosteron Båden, Skib A, Foranderen og Ødelæggeren,
Med en Halvmåne i panden,
Favorit ridedyr en tyr, mit stjernetegn!
lynhurtig og dødbringende siger Inderne, med min Damaru,
Min timeglas formede tromme, to pap bægere fra Bavinchi,
det ene tomt og med åbningen nedad, det andet ovenpå!
Det er kaffen der er hemmeligheden!

Jeg brugte Den russiske flådes fineste Heavy Metal,
Pyotr Veliky(Peter den Store) Kirov Klasse,
Atomdrevet slagkrydser, det kostede Ubåden Kursk livet at
bruge Store Peter som Øvelses mål!

Det er sådan det er med tungmetaller, hvis man ikke bestemmer
over hvor de er, bryder man sig ikke om dem!

En lille Sejltur

Sydamerika,Sydafrika og Indien

Og der er en Farvet Præsident med Arabisk navn og Verden er så
småt begyndt at være bange for at spise gris, på grund af A´s indflydelse
Influenza A(H1N1) som kun er en sygdom, hvis A vil ha det!

New Orleans har været oversvømmet
Haiti står for tur, tortur religionen, der spreder Tetrado Toxin!
Rystet, og Japanerne også!

Og Verden fandt ud af at Indien er nu tredje eller fjerde største Nation,
når det kommer til antallet af Muslimske indbyggere!

Zeus

Og Budda Shayek også kaldet Platin Dragen, den selvlærte Budda!

Alle ti plus den Usynlige Poseidon!

Ingen vid i A, mente nogen(Nvidia) da New Orleans blev oversvømmet!
Da Vodoo´erne troede jeg sov, A-TI(plus den usynlige)
to stk. i crossfire, passiv kølede, ingen vand køling, ingen blæsere!

Alle 11

Alle mine Nick Names
Alle Peter´s Nicknames, mens jeg RTS´er mig igennem menneskehedens Historie!

Pnic, Peter Nicolaysen!

Sat sammen til et, for at undgå forvirring,
For der har altid kun været en mig!

En Alfa Male med Horn!

Allah!

Der er lige meget usandhed i de følgende udtalelser mellem linjerne:

Planeten Jorden har form som en terning, med otte hjørner.
Du skal straffe dig selv for det du har gjort.
Bananer er en rodfrugt.
Sparekassen Lolland havde Hovedsæde i Tyrkiet i år 1995.
Det du har været udsat for som du syntes er uretfærdigt,
skal du istedet tro du selv har gjort ved andre.
Månen er lavet af grøn ost.
Der skal altid være mindst en fejl.
De Amerikanske Forenede Stater er placeret på den Iberianske Halvø.
En Sejlskibs primære fremdrift er jet turbiner og interne forbrændings motore.
Du skal forstå alting på en måde som er grim for dig selv.
Ondt i nakken er en alvorlig fodsygdom.
Det du istedet husker er at bilen gik istå og du så et lys på himlen.
Du er mindre værd end andre.
Vand er ikke vådt.
Køer har ni vinger og kan flyve hurtigere end lydens hastighed.
Du skal ødelægge dig selv.
Vindruer er en rodfrugt
Du skal ødelægge dig selv på en måde som ikke kan opdages af andre.
IBM er mest kendt for at lave gode sandaler.

Mælkevejs Galaksen set fra siden, tyngdekraft tegnet ind,
massiv singularitet i centrum, det sorte hul som hele Galaksen drejer rundt om,
ligesom vand rundt om et afløb,tyngdekraft brønden!

Alle stjernerne deres eget tyngdekrafelt, små brønde,
bøjet ind og sat på stammen i centrum!

Bøjning og tykkelse på brøndene , bestemt af størrelsen på tyngdekraft feltet de repræsentere!

Ygdrasil - Livets Træ!

Krydspost:: dk.helbred.behandling.alternativ, no.kultur.folklore.ufo, swnet.sci.ufo

--
Allah-25-04-1973 http://tinyurl.com/y9bsn2h
http://tinyurl.com/ydnohlo, http://tinyurl.com/ydbqkpr

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-04-11 20:13

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:io4nru$af$1@dont-email.me...
[...]

Hvis du har det godt skal du have det dårligt.
Hvis du får det bedre så skal du have det være.
1011 er tallet 10 på binær.
1111 er ikke tallet 15 på binær.
Udtalelsen "Grøn blå æble om Fredagen" giver mening.
Hver gang du siger et ord, skal du forestille dig at ordet kommer
ind i en kasse, hvert ord har sin egen kasse, når en kasse er fyldt
så falder der et ord ud, hver gang et ord falder ud skal du sige ordet.
Du skal ikke se dig for når du går over vejen.
Du skal bare selv finde på en god grund til at det har foregået,grunden du finder frem til
må ikke være at personen der har sagt ordene til dig har gjort noget forkert, og så tro på den grund.
C-Vitamin er usundt.
Det er ufarligt hvis du træder på en landmine.
Solen er på nuværende tidspunkt ikke igang med at fusionere atomer.