Alfabetisk index
Fra : steffen

Dato : 13-04-11 15:32

Hej.

Jeg sidder og studere noget økonomi på engelsk og kunne godt
tænke mig at lave en personlig ordliste, som alfabatisere ordene
og deres forklaring løbende med at jeg indtaster dem.

Dertil kunne jeg godt tænke mig at lave et basalt html dokument
som klarer dette.

Har i nogen ideer eller evt templates/koder som kan klare dette?

Dette ville være mega fedt hvis jeg også kunne have A-B-C osv.
øverst på siden så det er lige til at gå til det bogstav man står
og leder efter

Håber det giver en lille smule mening? :D

Jeg kan selv basalt html.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Torben R

Dato : 13-04-11 15:57

-men det er basalt.
Brug hellere en WYSIWYG-editor.

Fra : Birger Sørensen

Dato : 13-04-11 16:12

steffen formulerede onsdag:
> [...]
> øverst på siden så det er lige til at gå til det bogstav man står
> og leder efter
>
> Håber det giver en lille smule mening? :D

Stavekontrol...

En databse med dine ord / forklaringer.
Ajax, der finder og præsenterer, efterhånden som du skriver.
Hvis det skrevne kan gemmes, samen med evt. forklaring.

Prøv Google. Skulle mener noget sådan allerede er opfundet
Mener at Kim Ludvigsen lavede noget for lang tid siden...

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 13-04-11 19:48

Den 13-04-2011 16:31, steffen skrev:
> [...]
> øverst på siden så det er lige til at gå til det bogstav man står
> og leder efter
>
> Håber det giver en lille smule mening? :D

Pudsigt nok sidder jeg lige og roder med noget,
der ligner. Det er helt på skitsestadiet, men
du kan muligvis bruge noget af det:
http://webdesign101.dk/dictionary/dictionary.html

--
Jørgen Farum Jensen