Monel-Nitter
Fra : HHH

Dato : 13-04-11 00:51

Hej.

Nogen der kender en leverandør, hvor man kan købe Monel-nitter i
større mængder (hele kasser).
Har prøvet Brødrene Dahl, men de vil ikke handle med private !!!
Har søgt på nettet (googlet) men der kommer forbavsende få hints.
Helst E-handel, så hele besparelsen ikke går op i benzin.

Jeg synes det er fuldstændig ublu, at bådpusherne skal have 6-8 kr pr
stk.

v.h.

HHH

Fra : Klaus H

Dato : 13-04-11 11:47

HHH wrote:
> [...]
> Helst E-handel, så hele besparelsen ikke går op i benzin.
>
> Jeg synes det er fuldstændig ublu, at bådpusherne skal have 6-8 kr pr

Mon ikke Rødgårds import kan hjælpe dig?
De har afdelinger i Esbjerg, Kolding og Århus.
http://www.roedgaards.dk/

Klaus H

Fra : Hans-E

Dato : 13-04-11 13:49

On 13 Apr., 08:51, HHH <h.h.hon...@gmail.com> wrote:
> [...]
> Helst E-handel, så hele besparelsen ikke går op i benzin.
>
> Jeg synes det er fuldstændig ublu, at bådpusherne skal have 6-8 kr pr

Ved Sani Stål kan du købe Monel popnitter i kasser med 1000 stk,de
handler med private

Fra : HHH

Dato : 14-04-11 02:19

Tak for hjælpen.

sanistål blev løsningen: 6x15 mm Monelnitter kr. 2,43 + moms.

Og så en seddel op i sejlklubben, så kan jeg sælge resten til 4,00 kr
stykket :)

v.h.

HHO

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 15-04-11 23:27

"HHH" <h.h.honore@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Så sender du vel også fortjenesten til ham der gav dig tippet!!! ;o9

Mvh
JR