spirer
Fra : Niels

Dato : 12-04-11 13:49

Så i fjernsynet noget om at dyrke sine egne spirer(bønne, lucerne, mm),
desværre så jeg ikke det hele, kan i give nogle gode råd og hvor køber man
frø i forskellige sorter/mængder ?

MvH Niels

Fra : Kim Schulz

Dato : 12-04-11 15:40

On Tue, 12 Apr 2011 14:49:05 +0200
"Niels" <@> wrote:

> Så i fjernsynet noget om at dyrke sine egne spirer(bønne, lucerne,
> mm), desværre så jeg ikke det hele, kan i give nogle gode råd og hvor
> køber man frø i forskellige sorter/mængder ?
>
> MvH Niels

Jeg har ikke selv den store erfaring med at så spirer, men det har min
ven max ovre på kvalimad.dk til gengæld.
http://www.kvalimad.dk/artikler/boennespirer-verdens-mindste-koekkenhave/?searchterm=spirer
på den side er der video med step-by-step forklaring, opskrift osv.

mvh
kim schulz

Fra : Max

Dato : 13-04-11 06:52

Hej Niels

> mm), desværre så jeg ikke det hele, kan i give nogle gode råd og hvor
> køber man frø i forskellige sorter/mængder ?

Helsekostbutikker.

--
Mvh Max

Fra : Lone