Sammenkoble kortplotter og VHF
Fra : Preben

Dato : 07-04-11 14:09

Jeg har en ældre Simrad kortplotter, CP40 og en VHF radio af mærket M-tech.
Begge har NMEA0183 interface.
Findes der et kabel, som kan koble de 2 apparater sammen?

--
mvh/Preben

Fra : Preben

Dato : 12-04-11 17:35

Den 07.04.2011 kl. 15:09 skrev Preben <pranSLETDETTE@privat.dk>:

> Jeg har en ældre Simrad kortplotter, CP40 og en VHF radio af mærket
> M-tech.
> Begge har NMEA0183 interface.
> Findes der et kabel, som kan koble de 2 apparater sammen?

Anyone?
--
mvh/Preben

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-11 19:41

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
news.vtt20zjhqz68nt@preben-pc.flatrate.dk...
> [...]

> M-tech.
> Begge har NMEA0183 interface.
> Findes der et kabel, som kan koble de 2 apparater sammen?

Hej Preben,

Google anbefaler: se dette link - find forhandler - ring....

http://www.simrad-yachting.dk/Produkter/Udgaaet-produkter/Navigation-Fishfinding/CP40-Chartplotter/Downloads/

Venlig hilsen

JN

Fra : Jan Rasmussen