GPS og holder
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 08-04-11 18:37

jeg har lige bestilt det her sæt :

http://www.thansen.dk/product.asp?c=5129413887&n=2032923618&pn=-1098159187
Navigation Garmin nüvi 205 Nordic

http://www.thansen.dk/product.asp?c=5129413887&n=-1862373957&pn=-1506559596
Holder cykel/scooter, nüvi 200/205/255

men spørg mig ikke hvorfor så har T hansen valgt at lave et MEGET lille
billed af den sidste (holderen)
så jeg kan ikke se om der er regn / fugt beskyttelse ?

har skrevet lidt sammen med scooter grisen om det - der dog mener der er
problemer med at få det til at side
fast ?

men nu må det sgu bære eller briste thi jeg har 0 stedsans ..

Mv.
BMM

Fra : scootergrisen

Dato : 17-04-11 15:01

Jeg tror ikke der er nogen form for regn/fugt beskyttelse.
Der står den er let at rør montere og det er den sikkert men de fleste
scootere er styret (røret) jo dækket af hele instrumentpanelet så man
skal nok selv finde på en måde at montere holderen.

Men jeg vil da gerne høre/se billeder af hvad du finder frem til.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-04-11 17:48

Den 17-04-2011 23:00, scootergrisen skrev:
> [...]
> scootere er styret (røret) jo dækket af hele instrumentpanelet så man
> skal nok selv finde på en måde at montere holderen.

min sider på bag spejlet som jeg ikke bruger ( ser mig tilbage efter behov)

> Men jeg vil da gerne høre/se billeder af hvad du finder frem til.

jeg tager liget et billed af det så kan du se fordi man kan sagtens se i
bagspejl selv om den sider der og hvis man slår en fryse pose 2 gange
omkring den så bliver den ikke våd ..

Mv
BMM

Fra : emjeppesen