MS Windows
briani 27239
Fejlmelding under opstart ad computer
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 07-04-11 20:23

Hejsa Alle.

Jeg har fået et rigtig trælst problem..: Hver gang jeg tænder for
computeren, ser det ud til at, alt bliver indlæst korrekt.
Men lige så snart at skrivebordet bliver læst ind får jeg følgende
fejlmelding…:

(Der opstod en fejl under kørslen.
Vil du søge efter fejlen?

Linje 63
Fejl: ´timer' er ikke defineret

Det skal lige siges at jeg ikke er den mest rutineret Pc-bruger når
noget går galt
Men en del kan jeg dog godt selv hitte ud af.

MEN her må jeg give op, Den spørger blaf. om jeg selv vil søge efter
fejlen, Men jeg aner ganske enkelt ikke hvad jeg skal lede efter. Og
et eller andet siger mig også at det måske er i registreringsdatabasen
at problemet ligger. Og det har jeg altid fået at vide at jeg skal
holde mig laaaangt fra hvis ikke at jeg er helt sikker på hvad jeg
gør…

Nå men det var lidt af en smørere, Håber at en venlig sjæl kan
fortælle mig hvad jeg kan gøre, eller lede mig på det rigtige spor.

P.s. Ind til videre har jeg ikke oplevet noget knas når jeg arbejder
med computeren, men derfor er det jo stadig surt at skal klikke denne
her fejlmelding væk hver gang jeg skal arbejde med den.

Håber nogle af jer kan levere løsningen på det.

De bedste hilsner
Karsten Nielsen

Fra : emjeppesen

Dato : 07-04-11 21:48

Karsten Nielsen skrev:

>MEN her må jeg give op, Den spørger blaf. om jeg selv vil søge efter
>fejlen, Men jeg aner ganske enkelt ikke hvad jeg skal lede efter.

Kan du ikke bare lave en systemgenoprettelse til før fejlen opstod?

Hilsen emj