MS Windows
briani 27239
Systemgendannelse
Fra : Bent E.

Dato : 07-04-11 16:15

Mine systemgendannelsespunkter forsvinder (slettes) nogle gange
uden jeg har bedt om det.
Jeg kører winXP, og der er god plads på systemdrevet (25 GB).
De 10 GB er til rådighed for bl.a. systemgend.-punkterne.
Jeg troede en overgang at det var når jeg ryddede op, at det gik
galt. Men det er altså ikke tilfældet, fordi det også sker når
jeg ikke har ryddet op på drevet.
Er der nogen forslag til løsning af mit problem?

Bent E.

--
Ved mail, erstat invalid med dk

Det er usundt at spise på en tom mave.
W.C.Fields.

Fra : Ole C

Dato : 07-04-11 16:48

Bent E. skrev blandt andet:

> [...]
> jeg ikke har ryddet op på drevet.
> Er der nogen forslag til løsning af mit problem?

Der er alligevel nok tale om at systemgendannelsespunkterne slettes
efterhånden som pladsen bliver for trang.
25 Gb er ikke så voldsomt, hvis du også har programmer, hiberfíl.sys,
pagefile.sys på samme drev sammen med indholdet af Papirkurven....
Hent evt TreeSizeFree her: http://www.jam-software.com/freeware/ og få et
overblik over harddisken.

--
vh
Ole C

Fra : Bent E.

Dato : 07-04-11 20:01

Ole C wrote:

> [...]
> 25 Gb er ikke så voldsomt, hvis du også har programmer, hiberfíl.sys,
> pagefile.sys på samme drev sammen med indholdet af Papirkurven....

Hi Ole
Det har du jo ret i for så vidt, men jeg har ialt 6 drev på PC'en, og på
systemdrevet C: er der stort set kun XP + lidt mere.
Så det er ikke pladsen det kniber med.
Jeg har iøvrigt programmet "DiscDirector" hvormed jeg kan holde øje,
samt en masse andet.
Så desværre må jeg nok lede et andet sted, men hvor??

Vh Bent E.

Fra : Ole C

Dato : 07-04-11 22:53

Bent E. skrev blandt andet:

> Det har du jo ret i for så vidt, men jeg har ialt 6 drev på PC'en,
> og på systemdrevet C: er der stort set kun XP + lidt mere.
> Så det er ikke pladsen det kniber med.

Tja - det kommer jo blandt andet an på hvad der ligger bag udtrykket "stort
set kun XP + lidt mere".

--
vh
Ole C