Regler ved Køb af andelslejlighed
Fra : Lars Jensen

Dato : 06-04-11 19:05

Jeg går i tanker om at købe en andelslejlighed, gælder de samme regler som
ved køb af hus, har jeg 7 dages fortrydelsesret som ved køb af hus?.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 06-04-11 20:46

"Lars Jensen" <59@get2net.com> skrev i meddelelsen
> Jeg går i tanker om at købe en andelslejlighed, gælder de samme regler
> som ved køb af hus, har jeg 7 dages fortrydelsesret som ved køb af
> hus?.

http://www.boligejer.dk/fortrydelsesret_andele

Jan

Fra : Kasper Demant

Dato : 07-04-11 12:41

Den 06-04-2011 20:04, Lars Jensen skrev:
> Jeg går i tanker om at købe en andelslejlighed, gælder de samme regler som
> ved køb af hus, har jeg 7 dages fortrydelsesret som ved køb af hus?.

Hvis du alligevel regner med at få advokatbistand til ejendomshandelen,
så kan du tage et advokatforbehold, og dermed kunne "fortryde" uden at
skulle betale 1 % af købesummen.

Vh.
Kasper Demant
ba.jur