En eller flere scener....
Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 06-04-11 22:37

Hej! Jeg forsøger at lave en effekt til en banner som på dette
link: http://www.spaendendemad.dk/ Jeg bruger godt nok SWiSH Max4
til at lave Flash, så jeg er ikke helt sikker på om jeg må stille
spørgsmålet i dette forum. Jeg vover pelsen, - det jeg vil gerne
vide om det er nødvendig med flere scener for at lave effekterne
eller om man kan nøjes med en og så ligge effekterne ind på
tidslinien på de forskellige images. Jeg vil også gerne vide
hvordan man indsætter stop-funktion på en tidsline/keyframe.
På forhånd tak!
Mvh. Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 26-04-11 13:44

Lars Bjarne Christensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
> tidslinien på de forskellige images. Jeg vil også gerne vide
> hvordan man indsætter stop-funktion på en tidsline/keyframe.

Jeg har hermed konstateret at mit spørgsmål enten er stillet i det
forkerte forum eller også er der igen der ved hvordan man gør!
Undskyld ulejligheden! Mvh. Lars

Fra : From Sydsjælland

Dato : 17-05-11 16:45

"Lars Bjarne Christensen" <lbc@fiberpost.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har hermed konstateret at mit spørgsmål enten er stillet i det
> forkerte forum eller også er der igen der ved hvordan man gør!
> Undskyld ulejligheden! Mvh. Lars

Næ du, tror mere folk er trætte af dine spørgsmål.
Du kan jo næsten drive folk til vanvid med dit sludder

Men tak for din hjælp, glad fordi du kan se mit problem eller hvad du nu
bruger af mærkelige svar til normale mennesker.

Kunne du ikke bare bruge et par timer på læsning? Det har andre gjort
før dig.
Vi er måske ikke blevet klogere, men vi har da lært en smule

Mvh Knud

Fra : Lars Bjarne Christen~

Dato : 21-07-11 17:22

From Sydsjælland wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
> før dig.
> Vi er måske ikke blevet klogere, men vi har da lært en smule

Hej Knud!

Ja man skal jo starte et sted og jeg har altid lært, at med høflighed kommer
man længst, - et afsnit du åbenbart er sprunget over. Du skriver du ikke er
blevet klogere og jeg kender dig ikke og vil ikke modsige dig. Hvem skal
afgøre om et spørgsmål er godt eller dårligt? Spøgsmålet jeg stillede var
måske for svær for dig, men jeg har fået den fornødne hjælp ved direte
kontakt. Skal jeg tolke dit svar og din indstilling til mine spørgsmål,
sådan at jeg befinder mig på et niveau hvor mine spørsmål er ikke kan
stilles i dette forum?
Med venlig hilsen Lars