Linjeskift på LG KF300
Fra : Kurt Hansen

Dato : 04-04-11 18:26

Hverken i manualen, på nettet eller på tastaturet kan jeg finde en
anvisning på hvordan man laver linjeskift i en SMS på LG KF300. Det er
formentlig det samme som på andre LG'er, så kom frisk med bud.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 07-04-11 05:50

Mon, 04 Apr 2011 19:25:37 +0200 skrev Kurt Hansen:

>Hverken i manualen, på nettet eller på tastaturet kan jeg finde en
>anvisning på hvordan man laver linjeskift i en SMS på LG KF300. Det er
>formentlig det samme som på andre LG'er, så kom frisk med bud.

Det var da spøjst. Ingen der har en LG telefon her?
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : JHB

Dato : 08-04-11 06:08

">>Hverken i manualen, på nettet eller på tastaturet kan jeg finde en

> Det var da spøjst. Ingen der har en LG telefon her?
> [...]

Hej, har du set under indsæt symboler?

Mvh
JHB

Fra : Kurt Hansen

Dato : 08-04-11 12:41

Fri, 8 Apr 2011 07:07:51 +0200 skrev JHB:

>">>Hverken i manualen, på nettet eller på tastaturet kan jeg finde en

>Hej, har du set under indsæt symboler?

Ja, der er den ikke og ej heller på tastaturet.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-11 00:48

Den 07/04-2011 klokken 06:49, skrev
Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid>
i <ijgqp6lpsfjsj670fpjtr73rtsgcvmrd3u@4ax.com>:

> Det var da spøjst. Ingen der har en LG telefon her?

Joda, men ved ikke, hvordan man laver linieskift

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Kurt Hansen

Dato : 08-04-11 05:06

Fri, 08 Apr 2011 01:47:52 +0200 skrev Kjeld Nielsen kjeldn:

>Den 07/04-2011 klokken 06:49, skrev
>Kurt Hansen <kurt@ugyldig.invalid>

>Joda, men ved ikke, hvordan man laver linieskift

Den feature har de sgu gemt godt
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen