Browser
stl_s 3840
arlet 2470
FF4 og Postdanmarks hjemmeside
Fra : Steen J

Dato : 04-04-11 16:41

Postdanmarks hjemmeside virker ikke med FF4.0

Prøv at finde prisen på et brev, svar:

Error 500--Internal Server Error
From RFC 2068 Hypertext Transfer Protocol -- HTTP/1.1:
10.5.1 500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from
fulfilling the request.

I IE og Chrome virker det OK

--
/Steen J

Fra : Jens Jensen

Dato : 04-04-11 16:53

Steen J skrev den 04-04-2011 17:41:
> Postdanmarks hjemmeside virker ikke med FF4.0

Jeg har ingen problemer. Du kan prøve, om det skulle have noget med
tilføjelser at gøre:
http://wiki.mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Fejl_i_tilf%C3%B8jelser

Fra : Mogens

Dato : 04-04-11 16:55

Den 04-04-2011 17:41, Steen J skrev:
> Postdanmarks hjemmeside virker ikke med FF4.0
>
> Prøv at finde prisen på et brev, svar:

8,00 for A brev max. 50 g

Virker fint med Firefox 4.0

Mogens

Fra : Lars

Dato : 04-04-11 18:11

On Mon, 4 Apr 2011 17:41:26 +0200, "Steen J" <steen.j@cutie.dkx>
wrote:

> [...]
>10.5.1 500 Internal Server Error
>
>The server encountered an unexpected condition which prevented it from

Virker uden problemer med FF 4.0. Fejlen er med 99,9% sandsynlighed
hos dig.

--
Lars