Tømning af vandudskiller.
Fra : Michael Pedersen

Dato : 03-04-11 14:45

Jeg har en vandudskiller på brændstof slangen til min diselmotor. Der
er en vingemøtrik i bunden, der virker som om den bare kan drejes, så
tømmes den.
Mit spørgsmål er om der er en særlig teknik for at hindre der kommer
luft i brændstofslangen. Vandudskilleren sidder over tankniveau.
Motoren er en Thornycroft

VH

Michael Pedersen

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 04-04-11 05:43

Forhåbentligt er slangerne så lange at du kan demontere filterenheden
og trække den ned under tankens dieselniveau.
Vandudskilleren skal ned under dette niveau for at du kan få det
nødvendige overtryk, således at dieseltrykket kan trykke vandet ud i
recessen ved vingemøtrikken, der blot skal løsnes lidt, for at vandet
kan løbe ud.
Sidder filteret over diselniveauet vil luften suges ind og så skal du
efterfølgende igennem en større udluftningsprocedure.

Mvh/Harding

Fra : Michael Pedersen

Dato : 05-04-11 14:01

On 4 Apr., 13:42, "Harding E. Larsen" <hard...@larsen.tdcadsl.dk>
wrote:
> [...]
> Sidder filteret over diselniveauet vil luften suges ind og så skal du
> efterfølgende igennem en større udluftningsprocedure.

Tak for hjælpen, jeg prøver

Vh

Michael