Biltemas bundmaling
Fra : Mads Madsen

Dato : 03-04-11 08:15

Er der nogen af Jer der har erfaring med Biltemas bundmaling og
poleringsprodukter. Prisen er omkring det halve af mærkevarerne, men
hvordan er kvaliteten?

Mvh Mads

Fra : Ole Pagh

Dato : 03-04-11 08:51

Mads Madsen frembragte:
> Er der nogen af Jer der har erfaring med Biltemas bundmaling og
> poleringsprodukter. Prisen er omkring det halve af mærkevarerne, men hvordan
> er kvaliteten?

Mange af de ting der er i Biltema's båd udstyr katalog er
tilsyneladende de samme som man køber i bådudstyrsforretninger - bare
her til de dobbelte priser som du skriver.

Har selv bl.a. købt nogle SMF forbrugsbatterier på 100 Ah og de er
perfekte på 5. år nu.

Deres bundmalinger derimod, ville jeg være mere kritisk overfor.
Jeg mener at kunne huske at spørgsmålet har været oppe her før, og der
var ikke de bedste erfaringer med dem.

Den bundmaling som bl.a Aldi sælger om foråret i forbindelse med at de
også tilbyder andre bådrelaterede varer mindes jeg fik meget dårlig
omtale sidste år.

--
/ Ole

Fra : Hans, \" URD\" Cont~

Dato : 03-04-11 11:41

Hos SVB fås en udmærket selvpolerende til 20?/l.
Jeg har selv brugt den i flere år.
Hans

Fra : N/A

Dato : 17-04-11 20:14

Fra : HKN

Dato : 17-04-11 20:14

"Bjarke@Escape" skrev i meddelelsen

Som er lovlig at bruge i Danmark ?

Nøø, sikkert ikke - men det bliver jo holdt i tysk farvand

-Henrik

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 19-04-11 04:04

Regelsættet er: