Billigt til Østengland?
Fra : Steen Suder

Dato : 03-04-11 20:08

Jeg har et tilbud om fri logi og bil i Østengland (Suffolk), som jeg
gerne ville benytte mig af.
Vi er to voksne og to børn på 1 og 5.

Fint, tænker jeg; man tager da bare færgen fra Esbjerg til Harwich.
Desværre koster det ca. 10.000,- for billetter inden man får set sig om.

Ryanair koster ca. 3400,- T/R og det er inden man begynder på bagage,
klapvogne og barnesæder.

Hvad kan anbefales prismæssigt når man gerne vil have barnesæder til
børnene med og vil til Suffolk?

(Kigger på Stenaline fra Holland til Harwich hvilket kommer til at koste
4500,- T/R for billetter, bil og benzin fra Århus.)

--
Steen Suder

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 04-04-11 07:56

Den 03-04-2011 21:07, Steen Suder skrev:
> [...]
>
> (Kigger på Stenaline fra Holland til Harwich hvilket kommer til at koste
> 4500,- T/R for billetter, bil og benzin fra Århus.)

Jeg går ud fra, du befinder dig i det mørke Jylland, siden du taler om
Ryan Air.

Men for det første burde det være muligt i det mindste at finde meget
billige flybilletter fra Danmark til London - også fra Jylland.

Dernæst ville jeg overveje at tage tog fra Gatwick eller Stansted til
bestemmelsesstedet og sammenligne dette med de 3.400 kroner, du nævner.
Så er der god plads til ungerne og en ekstra oplevelse.

Og hvis billetten fra CPH er billigere end fra Jylland, ville jeg også
overveje tog til København.

Tog hele vejen er en skøn måde at rejse på - vi har prøvet det London -
Paris - København - men desværre bliver det næppe billigt nok.

vh
Bjarne