Blokering af web-side i FF
Fra : Andersen [3650]

Dato : 03-04-11 22:08

Hvor har jeg misset den indstillingsmulighed??
Syntes jeg har været menuerne igennem, men
åbenbart ikke minutiøst nok.
FF ver: 3.6.16

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 04-04-11 00:12

Andersen [3650] skrev:
> Hvor har jeg misset den indstillingsmulighed??
> Syntes jeg har været menuerne igennem, men
> åbenbart ikke minutiøst nok.
> FF ver: 3.6.16

Firefox indeholder ikke blokeringsmuligheder. Hvis det er en
side, du får blokeret, så må det være noget andet, der
blokerer den. Hvis det er en side, som du ønsker at blokere,
så skal du bruge noget andet til at blokere den med.

Firefox understøtter forældreblokeringen i Windows Vista/7,
men jeg kan ikke huske, om den gør det i version 3.6.16,
eller om du skal op i 4'eren.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet