råd vedr. huskøb
Fra : Ralph

Dato : 02-04-11 14:08

Eller rettere sagt, jeg skal købe en lejlighed til mine børn. Nu har jeg
ikke rigtigt brugt en advokat de sidste 25 år, så jeg er ikke tilknyttet en.
Hvad skal jeg vælge? En der bor lokalt ved mig, eller en der er lokal ved
lejligheden. Jeg bor på Mors, lejligheden er i Viborg, så afstanden er jo
ikke uoverskuelig.

--
Ralph

Fra : KT

Dato : 02-04-11 15:34

Det vigtigste er at finde en advokat du har tillid til - om han/hun bor i
Kbh eller Skagen er komplet ligegyldigt - advokaten vil sandsynligvis aldrig
nogen sinde besøge hverken dig eller lejligheden.

Knud

Fra : Henning

Dato : 02-04-11 19:55

On Sat, 2 Apr 2011 15:07:54 +0200, "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote:

> [...]
>lejligheden. Jeg bor på Mors, lejligheden er i Viborg, så afstanden er jo
Vi klarede vores via telefonmøder. Så er afstanden(eller påklædningen) ikke så afgørende
www.skoedekontoret.dk