Unscientific American
Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 02-04-11 09:51

Fra : Jakob

Dato : 02-04-11 12:03

Den 02-04-2011 10:50, Thomas Hejl Pilgaard skrev:
> http://www.scientificamerican.com/article.cfm?id=okay-we-give-up

. God humor.

Mvh
Jakob

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-04-11 12:21

Jakob skrev:

> . God humor.

Ja, med de burde have nøjedes med at skrive "april 1st" til
sidst.

--
Bertel

Fra : Leif Neland

Dato : 03-04-11 13:52

> Ja, med de burde have nøjedes med at skrive "april 1st" til
> sidst.

Som et af indlæggene også skriver, det er skræmmende, at man kan være i
tvivl om nogle af indlæggene er alvorligt ment, eller det er personer,
der bare spiller med i joken, i deres kritk af at Scientific American
ikke vil acceptere ID som videnskab.

Fra : Jakob

Dato : 03-04-11 18:51

> Ja, med de burde have nøjedes med at skrive "april 1st" til
> sidst.

Tjaa, det kunne de også have gjort. Jeg kan specielt god lide
afslutningen: "This magazine will be dedicated purely to science, fair
and balanced science, and not just the science that scientists say is
science"

"Fair and balanced" er amerikanske Fox News slogan, hvilket de ironisk
nok absolut ikke er.

Mvh
Jakob