Nokia 2720a-2 firmware, dansk sprog?
Fra : Brian Kals

Dato : 01-04-11 22:38

Hej.

Jeg har fået en nokia 2720a-2.
Meningen var at den skulle min mor have, da hendes mobil er virkelig
dårlig efterhånden. Hun skal kun tale og sms.

Men ak, telefonen har ikke dansk menu.

Jeg har rodet rundt på nettet, men det er ikke lykkes mig at finde noget
brugbart, ej heller via update i nokia ovi suite.

Er der nogle der ved om det er muligt at lægge en anden firmware på, så
den kan "snakke" dansk?

Mvh
Brian.

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 02-04-11 10:58

"Brian Kals" <esa1@houge.spamfree.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brugbart, ej heller via update i nokia ovi suite.
>
> Er der nogle der ved om det er muligt at lægge en anden firmware på, så

hej.

er det en som den her :
http://www.tv-udstyr.dk/images/Mobiltlf/nokia2720.jpg

så burde jeg kunne klare det for 50 kr. plus fragt.

mvh.

Nikolai R. jensen
www.altimobiler.dk

Fra : Brian Kals

Dato : 02-04-11 11:21

Den 02-04-2011 11:58, Nikolai R. Jensen skrev:

Hej Nikolai

> er det en som den her :
> http://www.tv-udstyr.dk/images/Mobiltlf/nokia2720.jpg

Ja det er det. Udlæsning fra *#0000# er:

Nokia 2720a-2
V 09.55
12-11-09
RM-519
(c) Nokia
Variant: 84.04
Virtual variant:
No virtual variant
Language:
V 09.55
12-11-09
(c) Nokia
AG

> så burde jeg kunne klare det for 50 kr. plus fragt.

Det lyder rigtig godt.
Jeg gør som der står på din hjemmeside, og sender den i næste uge.

> mvh.
>
> Nikolai R. jensen
> www.altimobiler.dk

Mvh
Brian

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 06-04-11 19:56

> [...]
> AG

> Det lyder rigtig godt.
> Jeg gør som der står på din hjemmeside, og sender den i næste uge.

fik den idag og har opdateret den så den nu er dansk... sender den til dig i
morgen.

Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra : Brian Kals

Dato : 06-04-11 20:02

Den 06-04-2011 20:55, Nikolai R. Jensen skrev:

> fik den idag og har opdateret den så den nu er dansk... sender den til dig i
> morgen.

Tak, det glæder jeg mig til

> Mvh.
>
> Nikolai R. Jensen
> www.altimobiler.dk

Mvh
Brian.

Fra : N/A

Dato : 21-04-11 01:03

Fra : Nikolai R. Jensen

Dato : 21-04-11 01:03

"thohei" <heinesen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> er det en som den her
> :http://www.tv-udstyr.dk/images/Mobiltlf/nokia2720.jpg
>
> så burde jeg kunne klare det for 50 kr. plus fragt.
>
> mvh.
>
> Nikolai R. jensenwww.altimobiler.dk

Hej, jeg har også sådan en. Hvad betyder det at den kan få dansk
menu. Inkluderer det at der kan komme dansk ordbog i den?
Thomas

Hej.

yes det inkluderer at der kommer dansk ordbog i den.

den her : http://www.altimobiler.dk/product.php?id_product=1142 og så bare
afsted:)

Mvh.

Nikolai R. jensen