Anbefaling til dem der kan lide Italien
Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 01-04-11 07:00

Hvad kalder man forresten os, der holder af Italien, findes der et
udtryk, ligesom man siger frankofil om dem, der er glade for Frankrig?

Men til anbefalingen. Vi prøvede at tage med Easyjet til Malpensa 2 og
leje bil hos AVIS.

Det var den nemmeste rejse til Italien nogensinde.

Grund: Når man ankommer, møder man AVIS med det samme og betjenes
hurtigt af en pudsig og venlig dame, hvorefter der er få hundrede meter
til den lejede bil. Lynhurtigt skift fra fly til bil.
Desuden er man meget hurtigt fremme på Autostrada A4 g A26 og kan være
ved Middelhavet få timer efter flyankomst.

Afleveringen gik også hurtigt og smertefrit, selvom kontoret var lukket.

Sidste år prøvede jeg at flyve til Nice og leje bil, hvilket var langt
mere bøvlet og tidskrævende.

Vær dog opmærksom på, at der er to terminaler i Malpensa!

Og nej, dette er ikke en reklame for AVIS, men for en god og nem
forbindelse.

vh
Bjarne

Fra : Ulvir

Dato : 01-04-11 07:06

"Bjarne S Nielsen" <bruger@eksempel.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad kalder man forresten os, der holder af Italien, findes der et udtryk,
> ligesom man siger frankofil om dem, der er glade for Frankrig?

Bunga bunga folk..

Fra : Henrik J

Dato : 01-04-11 07:51

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Bjarne S Nielsen" <bruger@eksempel.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Bunga bunga folk..

Endelig en intelligent kommentar - fra Ulvir <augustus@mail.dk>

Udtrykkene frankofil og anglofil er velkendte, jeg kender ikke til et
tilsvarende udtryk for Italy-freaks. "Ulvir" kan kigge her:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Bunga

Fra : Ulvir

Dato : 01-04-11 08:16

"Henrik J" <abuse-server@strato.de> skrev i en meddelelse

> Udtrykkene frankofil og anglofil er velkendte, jeg kender ikke til et
> tilsvarende udtryk for Italy-freaks. "Ulvir" kan kigge her:
> http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Bunga

Urban Dictionary er for folk der virkelig er på bar bund- På
http://www.justfuckinggoogleit.com finder man en mere nuanceret connection
mellem Italien og udtrykket Bunga bunga..
http://articles.nydailynews.com/2011-03-23/news/29355363_1_bunga-bunga-italian-leader-italian-tv
for eksempel.. Henrik J's sans for humor kan vist ligge liiige på spidsen
af en ret enkel spaghetti ret..