Firefox 4 og Google Body
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-04-11 15:15

Hej alle

Jeg installerede Firefox 4 beta for nogen tid siden, og den
brugte jeg til at vise Google Body. Det virker fint.

Nu har jeg prøvet at opfgradere til den færdige version, og så
virker det ikke. Har jeg glemt at der er noget der skal
installeres i Firefox eller hvad?

Jeg er vendt tilbage til betaen, og den virker stadig
upåklageligt.

Men et grundlæggende spøgrsmål:
Hvorfor i alverden kan man ikke få alle sine bogmærker alfabetisk
sorteret i ét hug? Kan det virkelig passe at jeg skal
gennemtrawle mine 100+ mapper og undermapper og bestille
sortering af hver enkelt?

Opera ordner det automatisk.

--
Bertel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-04-11 18:07

Bertel Lund Hansen skrev:

[Google Body]
> Nu har jeg prøvet at opfgradere til den færdige version, og så
> virker det ikke. Har jeg glemt at der er noget der skal
> installeres i Firefox eller hvad?

Jeg kender det ikke, og hjemmesiden svarer ikke i
øjeblikket. Måske det skal bruge et plugin af en art? I så
fald skal du måske have opdateret plugin'et, så det virker i
Firefox 4.

> Hvorfor i alverden kan man ikke få alle sine bogmærker alfabetisk
> sorteret i ét hug? Kan det virkelig passe at jeg skal
> gennemtrawle mine 100+ mapper og undermapper og bestille
> sortering af hver enkelt?

Måske denne udvidelse kan hjælpe dig:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/sortplaces/

> Opera ordner det automatisk.

Hvilket er fint for dem, der vil have sorteret automatisk og
knap så fint for dem, der ikke vil.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-04-11 14:18

Bertel Lund Hansen skrev:

> Nu har jeg prøvet at opfgradere til den færdige version, og så
> virker det ikke. Har jeg glemt at der er noget der skal
> installeres i Firefox eller hvad?

Nej, det havde jeg ikke, og jeg løste problemet.

Åbn siden about:config. Skriv "webgl" i filterboksen.
Sæt webgl.force-enabled til true.

Så virker Google Body.

--
Bertel