spærrehorn?
Fra : Ivan

Dato : 31-03-11 19:37

Dav i gruppen
Jeg skal finde en ambolt til en ven der vil begynde at lave sølvsmykker. Når
jeg søger på ambolt kommer der mange frem også en spærrehorn, hvad i he....
er det? Jeg finder det sammen med ambolte i diverse størellser, sådan en til
fin arbejde skal jo ikke veje 80kg, eller hva'
Alså hvad er en spærrehorn?

Hi
Ivan

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-03-11 20:37

"Ivan" <dur@ikke.tilnoget> skrev i meddelelsen
> Alså hvad er en spærrehorn?

Det ved Google - første hit:

http://www.frits.dk/varktoj.asp?id=1120

Jan

Fra : Max

Dato : 31-03-11 20:41

Hej Jan

> Det ved Google - første hit:
>
> http://www.frits.dk/varktoj.asp?id=1120

Hvor står det på den side hvad det er og hvad
den bruges til ?

Max

Fra : Max

Dato : 31-03-11 20:44

Hej Ivan

> [...]
> spærrehorn, hvad i he.... er det? Jeg finder det sammen med ambolte i
> diverse størellser, sådan en til fin arbejde skal jo ikke veje 80kg,

Nok ikke noget man sådan lige bruger som det første hvis man
kun laver smykker.

Prøv at kikke hvad de har her, de er eksperter i både
hobby og den proffesionelle verden.

http://shop.ravstedhus.dk/default.aspx?t=25

Max