Nokia 6700 Classig -Navigation spørgsmål?.
Fra : Elmand

Dato : 31-03-11 17:11

Min søn og jeg har begge en 6700. Forleden kom han og sagde, at nu havde
han gratis Navigation og nye kort - samt software var blevet opdateret til
13.10

Det ville jeg da også gerne ! - min software er 10.50 og Nokia meddeler, at
det er nyeste software og jeg kan ikke navigere uden betaling ??

Er der flere udgaver af samme telefon. ??

Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Johnny

Dato : 01-04-11 06:48

"Elmand" skrev i meddelelsen

[...]

Du skal blot installer Nokia Ovi Suite. Hent den på Nokias hjemmeside.

I programmet kan du opdatere software og kort.

Johnny

Fra : Elmand

Dato : 01-04-11 08:33

"Johnny" <virker@ik.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Du skal blot installer Nokia Ovi Suite. Hent den på Nokias hjemmeside.
>
> I programmet kan du opdatere software og kort.

Det er det jeg har gjort.-men får beskeden, at der ikke er ny software (
10.50)
et grundig tjek bagefter på Nokia siger for min søns produkt nr 13.10 og
for
mit 10.50
Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

Fra : Johnny

Dato : 01-04-11 18:21

[...]

Sidste nye software er ganske rigtig 13.10, men prøv at læse mere her:

http://www.nokia.dk/produktsupport/download-software/maps/compatibility-download#/nokia-6700-classic/

http://www.nokia.dk/produktsupport/download-software/device-software-update

Mit bud er at du først skal opdater din software og derefter kan du få
gratis kort ind via Ovi.

Der er flere metoder til opdatering at denne, prøv dig frem.
Telefonen kan også selv søge efter opdateringer igemmen GPRS forbindelse.

Johnny

Fra : Elmand

Dato : 01-04-11 20:54

> [...]
>
> Der er flere metoder til opdatering at denne, prøv dig frem.
> Telefonen kan også selv søge efter opdateringer igemmen GPRS forbindelse.

Hej igen Johnny,

Når jeg bruger dit nederste link - står der: at du kan se, hvad der er den
nyeste
software ved at indtaste codenr. i ruden. Min tlf. har code: 0595787 og så
meldes at nyeste er 10.50.
Så der er ingen software og dermed ingen navigation.
Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen