Hvordan man Bliver Dansker?
Fra : Grisen Pigson

Dato : 31-03-11 06:50

Hi,

Prøv med Øl, Porno & Hamburgers som vi Plejer!

Dan'iel
______________________________
EurosFaces: €:-} €:>} €:<} €:P} €:S}

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-11 16:18

On Thu, 31 Mar 2011 05:50:02 -0700 (PDT), Grisen Pigson
<pjc@peterchristensen.eu> wrote:

>Hi,
>
>Prøv med Øl, Porno & Hamburgers som vi Plejer!
>
>Dan'iel
>______________________________
>EurosFaces: €:-} €:>} €:<} €:P} €:S}

Hvis du spørger Jesper Langballe, eller Pia Kjærsgaard, så står og
falder integration på, om bacon er en naturlig del af ens hverdag.

Mvh

Per

Fra : Kert Rats

Dato : 01-06-11 18:33

<Per> skrev i en meddelelse

> Hvis du spørger Jesper Langballe, eller Pia Kjærsgaard, så står og
> falder integration på, om bacon er en naturlig del af ens hverdag.

Næppe!
Men lad os koncentrere os om mad og drikke - og lade politik tilfalde
dk.politik.

Venligst

Kert Rats

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-11 21:10

On Wed, 1 Jun 2011 19:33:26 +0200, "Kert Rats" <nat@hestedag.nu>
wrote:

><Per> skrev i en meddelelse

>Næppe!
>Men lad os koncentrere os om mad og drikke - og lade politik tilfalde
> [...]
Det var ikke mig der startede Jean-Luc. Men du har ret. Madret

Mvh

Per