Menu driller i Explorer
Fra : Allan Møller

Dato : 30-03-11 22:30

Når jeg ser på http://backershus.dk med Firefox ser undermenuer fine ud men
lige så snart jeg bruger Explorer er undermenufelt vokset til
dobbeltstørrelse.

Nogen der kan give en forklaring ?

--
Mvh. Allan Rath Møller

Fra : Birger Sørensen

Dato : 31-03-11 08:53

Den 30-03-2011, skrev Allan Møller:
> Når jeg ser på http://backershus.dk med Firefox ser undermenuer fine ud men
> lige så snart jeg bruger Explorer er undermenufelt vokset til
> dobbeltstørrelse.
>
> Nogen der kan give en forklaring ?

Fjern display : inline fra klassen .menu_umenu li
Så kommer den grå kant på menuelementer også med på skærmen, også i
FF...

I øvrigt er det umuligt at fejlfinde, når al kildekoden står på een
linie. Det kan godt lade sig gøre at indsætte både linebreaks og
indrykning selvom man arbejder i PHP.

Birger

http://bbsorensen.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 31-03-11 13:05

Birger Sørensen skrev:

> I øvrigt er det umuligt at fejlfinde, når al kildekoden står på een
> linie. Det kan godt lade sig gøre at indsætte både linebreaks og
> indrykning selvom man arbejder i PHP.

Jeg vil gå så vidt som til at sige at det er nødvendigt - også
selv om man selv er den eneste der skal læse koden.

Selv ved banale testprogrammer laver jeg HTML-koden letlæselig.
Det sparer tid.

--
Bertel

Fra : Allan Møller

Dato : 01-04-11 21:28

> Fjern display : inline fra klassen .menu_umenu li
> Så kommer den grå kant på menuelementer også med på skærmen, også i FF...

Tak for hjælpen - det kunne jeg godt nok ikke selv se.

> I øvrigt er det umuligt at fejlfinde, når al kildekoden står på een linie.
> Det kan godt lade sig gøre at indsætte både linebreaks og indrykning
> selvom man arbejder i PHP.

Det er Joomla CMS og jeg forsøger at lave det letlæseligt i mit CSSark som
er det jeg arbejder mest med.
Men jeg kan godt se problemet og vil se på det når jeg når dertil.

Allan