Ha ha.. Så fik Blachman dén.
Fra : Martin Bak

Dato : 30-03-11 17:05

"Jeg er da ikke forpligtiget til at synes at Blachman er genial, bare fordi
Blachman selv synes det". Citat: Kulturminister Per Stig Møller

http://ekstrabladet.tv/article1528806.ece

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-03-11 17:37

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> "Jeg er da ikke forpligtiget til at synes at Blachman er genial, bare
> fordi Blachman selv synes det". Citat: Kulturminister Per Stig Møller
>
> http://ekstrabladet.tv/article1528806.ece

Kan det siges tydeligere? - nej!
Samme citat kan bruges om stand-up-fjolserne.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 30-03-11 19:25

> "Jeg er da ikke forpligtiget til at synes at Blachman er genial, bare
> fordi Blachman selv synes det". Citat: Kulturminister Per Stig Møller
>
> http://ekstrabladet.tv/article1528806.ece

Ja selv en blind høne, kan finde et guldkorn