Afstand Middelfart-Nyborg
Fra : Preben

Dato : 30-03-11 18:26

Hvad er sejlafstanden fra Middelfart til Nyborg, henholdsvis nord og syd
om Fyn?

--
mvh/Preben

Fra : Neihr

Dato : 30-03-11 21:07

> Hvad er sejlafstanden fra Middelfart til Nyborg, henholdsvis nord og syd
> om Fyn?

Som jeg husker det så er Palby Fyn Cup 140 nm lang. Jeg vil gætte 50-60 nord
om Fyn og 80-90 sydom. Sydom er laaaangt den kønneste

/kasrten

Fra : blueocean

Dato : 31-03-11 03:16

On 30 Mar., 22:06, "Neihr" <k...@k.dk> wrote:

> Som jeg husker det s er Palby Fyn Cup 140 nm lang. Jeg vil g tte 50-60 nord
> om Fyn og 80-90 sydom. Sydom er laaaangt den k nneste
>
> /kasrten

Hvis du har et eletronisk kort kan du jo bare måle en tur rundt om fyn
den ene vej og den anden vej.

Gert

Fra : Preben

Dato : 31-03-11 10:40

Den 31.03.2011 kl. 11:15 skrev blueocean <gert.kjaer@gmail.com>:

> Hvis du har et eletronisk kort kan du jo bare måle en tur rundt om fyn
> den ene vej og den anden vej.
>
> Gert

Det har jeg desværre ikke, så jeg satser på andres hjælp

--
mvh/Preben

Fra : HKN

Dato : 31-03-11 11:07

> Hvis du har et eletronisk kort kan du jo bare måle en tur rundt om fyn
> den ene vej og den anden vej.

Hvad er der nu galt med et søkort og en kortpasser?

-Henrik

Fra : Preben

Dato : 31-03-11 11:13

Den 30.03.2011 kl. 19:25 skrev Preben <pranSLETDETTE@privat.dk>:

> Hvad er sejlafstanden fra Middelfart til Nyborg, henholdsvis nord og syd
> om Fyn?

Tak for svarene. Det jeg ville vide var, hvilken rute der var kortest. Den
nordlige rute er så angiveligt 20-30 nm kortere.

--
mvh/Preben

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 02-04-11 22:46

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
news.vs7dclouqz68nt@preben-
> [...]

Tak for svarene. Det jeg ville vide var, hvilken rute der var kortest. Den
nordlige rute er så angiveligt 20-30 nm kortere.

Hmm... med udgangspunkt i spørgsmålet, ville jeg hellere anbefale spørgeren
at blive i land

Mvh
JR