Gaaab
Fra : Pwh

Dato : 29-03-11 21:48

Hvad er der at sige.
Balledyret er self blevet størrer, stærkere, smukkere, klogere end en
vis skvattet Bjæfer omtalt i dette forum.
Sådan er det bare J****
Gammel politibetjent som dig hænger self i den race som Bjæfer :))
Se i øjnene at Rotten fungerede som kampvogn da bjæferen fistlede rundt
og vogtede får, bæh, bæh
Skal der rigtigt gnides salt i dit sår John :)))
Så siger folk nu om dage (ikke jeg, aner det ikke) at de Bjæfere du kalder højavl
er til at "lukke op og sk... i) det er kun de små grå der virker

Hvad siger du til det John :))))))

/Jens

Fra : John

Dato : 29-03-11 22:19

Pwh forklarede:

> Så siger folk nu om dage (ikke jeg, aner det ikke) at de Bjæfere du kalder
> højavl
> er til at "lukke op og sk... i) det er kun de små grå der virker
>
> Hvad siger du til det John :))))))

Thi hi det skal nok passe, men gætter på at det er et modelune, da man
i eks England blandt policer sværger til højavl, og tror ikke at det
kun er Danskere der har forstand på hunde.

Men korrekt de små grå har et højere aktivitetsnieveo eller hvordan det
staves.

Men gætter på at højavl skaber mere respekt.
Ganske som en rotte.
Ellers er jeg såmænd ligeglad med hvad andre mener,jeg har ham jo kun
som potensforlænger og tyverisikring

Personligt har jeg større respekt for en hund på 50+ end en på 28kg.

Balder vejer vel efterhånden omkring 40kg ik!

Fra : Pwh

Dato : 30-03-11 07:19

John, skrev:

> Balder vejer vel efterhånden omkring 40kg ik!

52kg da han var på vægten hos dyrelægen for to uger siden,.
Vil tro han ender på knap 60kg om et års tid når han er udvokset.

/Jens

Fra : John

Dato : 30-03-11 12:14

Pwh forklarede den 30-03-2011:

> 52kg da han var på vægten hos dyrelægen for to uger siden,.
> Vil tro han ender på knap 60kg om et års tid når han er udvokset.

Det er en fin kampvægt.

Her sker der intet ligesom på news.

Har lige lagt 500kvm nyt tag på min stald, så nu er jeg fattig :'(

Milo er ved at blive en ældre herre på 6 år og der er ikke så meget
krudt i ham mere.
Han elsker sin seng, men fint nok jeg gider alligevel ikke at have ham
til at rende forvirret rundt i huset.

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-03-11 21:30

John skrev:

> Har lige lagt 500kvm nyt tag på min stald, så
> nu er jeg fattig :'(

Det var da voldsomt når stalden kun er 180 m?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 30-03-11 21:44

Allan Vebel skrev:

> Det var da voldsomt når stalden kun er 180 m?

Jeg mener naturligvis m2

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : John

Dato : 30-03-11 22:36

Allan Vebel har bragt dette til os:

> Det var da voldsomt når stalden kun er 180 m?
Godt med dig Allan

180 på hver side plus afhvalming i enderne. Nye skotrender og nye
plader på stuehus i forbindelse med skotrender, så det løber sgu op
Allan

30 gange 15 ca og diverse underlige afhvalmede udhæng.
har ikke fået regningen endnu men det bliver nok et sted mellem 450 og
500 kvm

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 31-03-11 02:09

John skrev:

> 180 på hver side plus afhvalming i enderne. Nye
> skotrender og nye plader på stuehus i forbindelse
> med skotrender, så det løber sgu op Allan

Du skrev "stalden" - er det i virkeligheden hele
ejendommen?

Ellers er det godt nok nogle store udhæng, det er
sikker fint nok til en enorm brændestak.

Jeg kan jo se størrelsen på din ejendom i BBR-
registret, plads nok til at Milo kan ligge tørt og
godt - og så den lille skov mod nord, må I også
bruge den?

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : John

Dato : 31-03-11 09:30

Allan Vebel kom med følgende:

> Du skrev "stalden" - er det i virkeligheden hele
> ejendommen?

Næsten halvdelen af stalden er indraget til beboelse (køkken fyrrum
værksted.)

Ved ikke hvor de har 180kvm fra.
Måske det der er tilbage minus beboelse.

Der er næsten 7 m fra tagrende til tagryg, og det giver over 200 kvm pr
side, og så mangler der afvalmingen i enderne.

Ja alt er revet ned og nyt træ lagt på så jeg har masser af fyre med.

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : John

Dato : 31-03-11 10:04

John har bragt dette til verden:

> Næsten halvdelen af stalden er indraget til beboelse (køkken fyrrum
> værksted.)

Glemte lige at de måtte hæve taget så en del af stuehus fik også nyt
tag.

Og ja skoven er min.

Det kan da godt være at det nærmere en 400kvm end 500 men et kæmpe
arbejde under alle omstændigheder. :')

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk