IE9
Fra : HH Husen

Dato : 29-03-11 18:16

Hej!

Hvor er det jeg lige skal fjerne (sætte) et flueben for at få vist eks.
billeder på visse hjemmesider? På vores stamtræ hjemmeside får jeg kun vist
det lille røre kryds hvor der sidder et billede eller hvor der er indsat en
Print kommando.

Mvh
HH

Fra : Lars Raaby

Dato : 29-03-11 18:26

Den 29-03-2011 19:16, HH Husen skrev:
> [...]
> det lille røre kryds hvor der sidder et billede eller hvor der er indsat en

Internetindstillinger> Avancert> Multimedier sæt flueben ved vis
billeder

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : HH Husen

Dato : 30-03-11 17:26

Ak ja, ,hvis bare det var så nemt! Alt er slået til under multimedier, men
stadigvæk røde kryds. Højreklikker jeg på det røde kryds og vælger vis
billede, sker der heller ikke noget. Det virker dog fint i FireFox 4.0.
Andre gode forslag?

Mvh
HH