Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jeg har Købt mig en Netgear Duo til at H~
Fra : KsK

Dato : 28-03-11 17:52

http://www.readynas.com/?category_name=readynas-duo

et faktisk redskab der er være at kigge lidt på for jer foto nørd har
forløbet opgraderet den med en 2 tb hd udovre den den på 1 tb der fulgt med
den skal bare i router og så spiller den

det er bare et super nice Produkt for fotonørder

KsK

PS det bliv snart sommer

Fra : N_B.DK

Dato : 28-03-11 18:08

"KsK" <kxk@allg.dk> wrote in message
> det er bare et super nice Produkt for fotonørder

Tak for en ligegyldig reklame.

--
MVH. N_B_DK

Fra : KsK

Dato : 28-03-11 18:33

"N_B.DK" skrev i meddelelsen

"KsK" <kxk@allg.dk> wrote in message
> det er bare et super nice Produkt for fotonørder

Tak for en ligegyldig reklame.

--
MVH. N_B_DK

Tja hvis man se det som Reklamer så er canon og nikon da glad for den her
gruppe

KsK

Fra : KsK

Dato : 28-03-11 18:34

"N_B.DK" skrev i meddelelsen

"KsK" <kxk@allg.dk> wrote in message
> det er bare et super nice Produkt for fotonørder

Tak for en ligegyldig reklame.

--
MVH. N_B_DK
tja og den skulle sikket ha været i indkøb undskyld
KsK