MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Kan ikke installere fonte
Fra : Henning

Dato : 28-03-11 10:59

Hej NG.
Når jeg forsøger at installere en font på min Vista, skriver den
følgende fejlmeddelse "*.ttf er ikke en gyldig skrifttype og kan ikke
installeres"
Det har hidtil ikke været et problem for mig.

Nogen der har en ide hvad der er galt ?

Fra : Heine Svendsen

Dato : 28-03-11 20:49

Den 28-03-11 18:59, Henning skrev:
> [...]
> installeres"
> Det har hidtil ikke været et problem for mig.

Mon ikke det er, som der står i meddelelsen, at det ikke er
en gyldig skrifttype?
Altså at filen er skadet eller slet ikke er en ttf-type.

Prøv om du kan installere en anden skrifttype (helst en, du
ved har fungeret tidligere).

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030