Ny mobil (a la HTC desire)
Fra : Henry Vest

Dato : 27-03-11 14:54

Jeg har en HTC Desire på arbejde. Nu skal jeg have skiftet min egen telefon
ud. Jeg overvejer også en HTC Desire, men er der evt. andre telefoner man
burde overveje? Noget der kan det samme eller mere.

--
Henry Vest

Fra : jk

Dato : 28-03-11 11:29

On Sun, 27 Mar 2011 15:53:51 +0200, Henry Vest <henryvest@gmail.com>
wrote:

>Jeg har en HTC Desire på arbejde. Nu skal jeg have skiftet min egen telefon
>ud. Jeg overvejer også en HTC Desire, men er der evt. andre telefoner man
>burde overveje? Noget der kan det samme eller mere.

Ja, du kan kigge dig om efter en mobil med styresystem 2.3 og dual
core processor.
F.eks. LG Optimus 2x eller Samsung Galaxy 2X.
Sekundært Samsung Nexus S med 2.3, men med single core.

Styresystemet 2.3 er især hurtigere end det 2.2, som Desire har, og
bruger nok lidt mindre strøm.
Det væsentlige, som 2.1 ikke kan er: apps kan ikke installeres udenfor
ram (på sdhc kortet), så på et tidspunkt er ram'en fuld med apps.
Telefonen kan ikke bruges som router, men godt som modem.

Kig på www.mobilsiden.dk og http://androidforum.dk/ for at få de
sidste nye informationer.

Hvis det er dine egne penge, der skal bruges, kan du også se på at
finde en af de android mobiler, der ikke får nyere styresystem end
2.1. Dem sælger folk billigt i panik.
Det gælder f.eks. HTC Hero. Jeg har købt en fejlfri sådan een for 800
kr. fornylig efter at have fået stjålet den tidligere på en rejse.

mvh

John

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 28-03-11 11:55

Henry Vest <henryvest@gmail.com> crashed Echelon writing

> Jeg har en HTC Desire på arbejde. Nu skal jeg have skiftet min egen
> telefon ud. Jeg overvejer også en HTC Desire, men er der evt. andre
> telefoner man burde overveje? Noget der kan det samme eller mere.

LG Optimus 2X

Dual-Core android og med Nvidia graik chipset.

--
Bjarke Andersen

Fra : jk

Dato : 28-03-11 14:13

wrote:

>Jeg har en HTC Desire på arbejde. Nu skal jeg have skiftet min egen telefon
>ud. Jeg overvejer også en HTC Desire, men er der evt. andre telefoner man
>burde overveje? Noget der kan det samme eller mere.

http://www.clove.co.uk/lg-optimus-2x

http://www.clove.co.uk/htc-desire-s

Det er ligetil at installere 'scandinavisk tastatur' fra Marked på en
købt i UK.

mvh

John