Batteridrevet malepistol
Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 27-03-11 08:00

Jeg søger en batteridrevet malepistol.
En der ved hvor en sådan kan købes?
Selv kender jeg Ryobi, men efter mange henvendelser både pr. telefon og
mail uden at få svar, har jeg opgivet dem.
Pistolen skal bruges til at skrive tal på betonelementer, hvis det er
muligt.
I dag bruger vi spraydåser i store mængder og vil forsøge at bruge alm.
maling i stedet.
- Nej, det har ikke noget at gøre med ulovlig grafitti.
Hilsen Matthias

Fra : Preben

Dato : 27-03-11 08:06

Hvad med en pensel?
--
mvh/Preben

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 27-03-11 08:28

Den 27-03-2011 09:05, Preben skrev:

> Hvad med en pensel?

Det dur ikke, da malingen i dåsen tørrer ind i løbet af dagen.
Malepistolen skal bruges på en elementfabrik, hvor vi skriver tal på tre
af siderne på elementerne. Tallene skrives under læsningen af
elementerne og det tager ca. 6 timer.
Om der overhovedet findes en pistol der kan skrive tal, ved jeg ikke,
men det må prøves.
En pistol med ledning dur ikke, da hallen er 250 meter lang.
Hilsen Matthias

Fra : Jens

Dato : 27-03-11 12:36

Den 27-03-2011 08:59, Matthias H. Matthiessen skrev:
> [...]
> maling i stedet.
> - Nej, det har ikke noget at gøre med ulovlig grafitti.

Jeg har ingen praktisk erfaring, men Wagner har en
http://www.amazon.com/Wagner-Cordless-Backpack-Batteries-Accessories/dp/B002X35GHO

--
On-demand antivirus + antispyware tool
http://quickscan.bitdefender.com

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 27-03-11 13:40

Den 27-03-2011 13:36, Jens skrev:

> Jeg har ingen praktisk erfaring, men Wagner har en
> http://www.amazon.com/Wagner-Cordless-Backpack-Batteries-Accessories/dp/B002X35GHO

Tak for tippet, Jens.
Jeg vil kontakte dem i morgen.
Hilsen Matthias

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 30-03-11 04:46

> Jeg har ingen praktisk erfaring, men Wagner har en
> http://www.amazon.com/Wagner-Cordless-Backpack-Batteries-Accessories/dp/B002X35GHO

Har nu haft kontakt med Wagner og de har den ikke på programmet i
Europa. Og den kommer det næppe foreløbig, da man ikke er tilfreds med
dens ydelse. Den kan ikke sprøjte ret længe før ydelsen falder for meget.
Samtidig er der noget med at den skal forsynes med en anden lader, da
man i USA kører med 110 volt.
Hilsen Matthias