Rosenstand
Fra : lille

Dato : 26-03-11 02:24

Til Toke Norby...

Omkring Jule tid havde du et indlæg, hvor der var to link til nogle
slægtssider hvor den ene havde noget Rosenstand, som jeg ville have
set nærmere på, men jeg må have slettet det, og kan nu ikke finde det
igen..
Kan du hjælpe?

Venlig hilsen Mogens Fabritius...

Fra : Toke Nørby

Dato : 26-03-11 11:23

lille <fabrixus@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>slægtssider hvor den ene havde noget Rosenstand, som jeg ville have
>set nærmere på, men jeg må have slettet det, og kan nu ikke finde det

Hej Mogens,

Jeg mindes ikke, at jeg her har haft et indlæg specifikt om
Rosenstand, men de to var et par af "mine" postfolk, hvor jeg måtte
rette lidt på oplysningerne og det, jeg har om dem, kan du finde her:

http://www.norbyhus.dk/DDPE/DDPEerrata.pdf
Side 3 øverst, hvor jeg henviser til side 405 i min bog DDPE.
Her henviser jeg til http://www.familiekroeniken.dk/
hvor du sikkert kan finde de oplysninger, jeg har.

Jeg har desuden en mindre e-mail korrspondance (fra 2008) med en
Jørgen Svendstrup (som jeg ikke kender personligt) om Rosenstand og
hvis du vil have kopi, må du sige til. Korrespondancen handler kun om
Rosenstand og der står vist ikke mere end det, jeg har skrevet i
mine rettelser - det var mere for at formidle forbindelsen til Jørgen
Svendstrup, hvis du ønsker det.
--
Mvh Toke

Toke.Norby@Norbyhus.dk