Brudens mor
Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-03-11 22:48

Skanderborg Amt, Gjern Herred, Laasby Sogn 1830/51 opslag 39 nederst.

Jacob Poul Jensens vielse til Mariane Sørensdatter, hvad hedder brudens
mor?

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-03-11 01:05

Erik Ginnerskov wrote:

> Jacob Poul Jensens vielse til Mariane Sørensdatter, hvad hedder
> brudens mor?

Fandt selv svaret: Else Marie Sørensdatter

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-03-11 01:35

Erik Ginnerskov wrote:

> Fandt selv svaret: Else Marie Sørensdatter

.... iFT 1834 opslag 3, 8. familie

Til gengæld kan jeg ikke tyde fødestedet for hverken mand eller kone:

AO FT 1845 Skanderborg Amt, Gjern Herred, Laasby Sogn opslag 22, 101.
familie

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk

Fra : Flemming Aasklint

Dato : 26-03-11 01:39

Den 26-03-2011 01:34, Erik Ginnerskov skrev:

> ... iFT 1834 opslag 3, 8. familie
>
> Til gengæld kan jeg ikke tyde fødestedet for hverken mand eller kone:
>
> AO FT 1845 Skanderborg Amt, Gjern Herred, Laasby Sogn opslag 22, 101.
> familie

Hej

Mit forslag:

Manden: Grønbæk, Viborg Amt
Konen: h.i.S - her i sognet.

--
Mvh.
Flemming Aasklint

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-03-11 01:47

Flemming Aasklint wrote:

> Mit forslag:
>
> Manden: Grønbæk, Viborg Amt
> Konen: h.i.S - her i sognet.

Tak, det var jeg også ved at være overbevist om.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk