MS Windows
briani 27239
Hvordan ændrer jeg browser
Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 26-03-11 11:08

Hej.

Jeg kører Win 7 - hvordan er det at jeg ændrer hvilken browser jeg vil
bruge?

Forstået på den måde, at når jeg. f.eks trykker på et link i min
mailboks, så åbnes pågældende side i en bestemt browser (ønsker at bruge
firefox i stedet for IE).

mvh

Jesper

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 26-03-11 11:20

Den 26-03-2011 11:08, Jesper Christophersen skrev:
> [...]
>
> Forstået på den måde, at når jeg. f.eks trykker på et link i min
> mailboks, så åbnes pågældende side i en bestemt browser (ønsker at bruge

Jeg har selv fundet ud af det...

mvh

Jesper

Fra : Sune Storgaard

Dato : 26-03-11 11:25

> [...]

> Forstået på den måde, at når jeg. f.eks trykker på et link i min
> mailboks, så åbnes pågældende side i en bestemt browser (ønsker at bruge

Kontrolpanel\Alle elementer i Kontrolpanel\Standardprogrammer\Angiv
standardprogrammer

De fleste browsere kan også selv sætte sig til standard browser, faktisk
tror jeg de fleste spørger om de skal være standard browser første gang
de startes.

I firefox er det i menuen funktioner = indstillinger
Avanceret, og generelt fanen. I bunden kan du sætte det.
Du kan også starte den med "firefox.exe -silent -setDefaultBrowser"

Uanede muligheder..