fiber i kbh
Fra : iben hjejle

Dato : 26-03-11 08:53

jeg har efter at ha haft kontaktet waoo om fiber i kbh, fået af vide
jeg skulle henvende mig til tdc da de åbenbart er den udbyder der
har retten til at ligge fiber ind, men når man så kontakter tdc og
vil ha fiber, ja så får man den besked at det kan ikke lade sig gøre
da tdc ikke ligger fiber ud. men igen det er jo bare tdc og deres
( jeg skal lige presse de sidste penge ud af gl. teknologi princip)
jeg har vdsl via perspektivbredbånd, som er den eneste udbyder der
har hastigheder på 50/10 og det fungere fint fint, når det kører
max. har jeg over både 50 og 10. jeg bor inden for 1 km fra
centralen, så i mangel af bedre er det det bedste alternativ til
fiber for mig;)

--
--------------------------------- --- -- -
Posted with NewsLeecher v5.0 Beta 1

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 29-03-11 09:25

On 26 Mar 2011 07:52:32 GMT, iben hjejle <who@who.dk> wrote:

> [...]
> har retten til at ligge fiber ind, men når man så kontakter tdc og
> vil ha fiber, ja så får man den besked at det kan ikke lade sig gøre

Ja, TDC købte jo desværre DONG Fibernet, og har i praksis dræbt det
ved at gøre det så dyrt, at de kan fortsætte med at malke deres kobber
og coax.

Du kan dog få fat i TDC Fibernet via http://tdc.dk/fibernet/

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : iben hjejle

Dato : 31-03-11 04:57

ja det kan jeg, og har jeg gjort, men de skriver aldrig tilbnage,
tror jeg har 3 mails hængende derinde.
har skrevet jeg godt kunne tænke mig fiber, fra 1/5 men har intet
hørt. ;)

--
--------------------------------- --- -- -

Fra : Leif Neland

Dato : 31-03-11 13:54

"iben hjejle" <who@who.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> max. har jeg over både 50 og 10. jeg bor inden for 1 km fra
> centralen, så i mangel af bedre er det det bedste alternativ til

Det er da sjovt, for i følge reklamerne har du og kæresten da Yousee, så han
kan se fodbold, imens du ser sex in the city.

Men det er måske kun i reklamerne...
Er det ikke bedre at bruge dit eget navn, eller et tydeligt opdigtet, som
"dumblondine69"

Og har du checkket med World Health Organization, at du må bruge deres
domænenavn?

Hvis du absolut ikke ved stå ved din mailadresse, så brug en, der slutter
med .invalid; så er der ingen, der får spam, når deres domænenavn bliver
misbrugt.
Altså dum@blondine.invalid

Leif

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 31-03-11 14:37

Leif Neland skriver:

> Det er da sjovt, for i følge reklamerne har du og kæresten da Yousee, så han
> kan se fodbold, imens du ser sex in the city.
>
> Men det er måske kun i reklamerne...

Følg dog med....
http://www.bt.dk/kendte/casper-christensen-jubler-over-hussalg

Klaus