FT1906/Randers/Torvestræde vil ikke vises ~
Fra : Toke Nørby

Dato : 24-03-11 15:26

Jeg har forgæves forsøgt at åbne FT1906/Randers/Torvestræde samt
Østerallé, men begge gange modtager logfilen en oplysning om fejl:

2011-03-24 15:21:03,843 [Thread-13] ERROR
dk.sa.ao.imagehandlers.ImageSourceRemote[ImageSourceRemote.java:121] -
WebService error: IllegalRequest / Det angivne filnavn overholder ikke
navnestandarden

Leder jeg forkert eller er det AO, der er i udu?
--
Mvh Toke

Toke.Norby@Norbyhus.dk
Læs om Ejnar Olsen og Søllestedmærkerne
samt om trusselsbrevet til kong Fr. 8!
http://www.norbyhus.dk/

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 24-03-11 17:26

Toke Nørby wrote:
> [...]
> navnestandarden
>
> Leder jeg forkert eller er det AO, der er i udu?

Jeg ved ikke, hvad du blev ramt af. Jeg kan godt hente gaderne - men filerne
er tomme.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk

Fra : Steen Rønnow

Dato : 24-03-11 19:55

Den 24-03-2011 15:26, Toke Nørby skrev:
> [...]
> navnestandarden
>
> Leder jeg forkert eller er det AO, der er i udu?

Se efter på

https://www.sa.dk/ao/faq/fejlliste.aspx

Om den er nævnt der, eller send oplysningen til

arkivalieronline@saf.sa.dk

så vil Filmningscentret se på det ved lejlighed. Men de svarer ikke-

MvH Steen Rønnow, Viborg

Fra : Toke Nørby

Dato : 25-03-11 22:06

Steen Rønnow <steen.roennow@illegal.dk> wrote:

> [...]
...snip

> [...]
>
>arkivalieronline@saf.sa.dk
>
>så vil Filmningscentret se på det ved lejlighed. Men de svarer ikke-

Hej Erik og Steen,
Jo, fejlen var med i fejllisten:
"Mange gader i Randers kun 1 opslag"
Så det hjælper nok ikke at sende fejlmeddelelsen een gang til.
men jeg har været inde før (har screen-dumps).
Tak for tippet, som jeg vil huske, før jeg spørger næste gang