slægt
Fra : Ib Molbech

Dato : 24-03-11 06:29

Hej.

3 små spørgsmål:

Tilhører min bror min slægt?
Tilhører hans søn min slægt?
Tilhører hans søns hustru min slægt?

Det var såmænd det hele.
Hvis jeg gætter, er svarene: ja, ja, nej.

Mvh
Ib Molbech

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 24-03-11 14:54

"Ib Molbech" <molbech@stofanet.dk> wrote in message
> Hej.
>
> 3 små spørgsmål:
>
> Tilhører min bror min slægt?
> Tilhører hans søn min slægt?
> Tilhører hans søns hustru min slægt?

Slægtsforskere regner hustruen med, så også her må svaret være ja.
Hvad med hans søns samlever?
Hvad med samleverens adoptivsøn af fra et tidligere ægteskab

--
Poul E. Jørgensen

Fjern de to A'er hvis du svarer per e-mail.
Remove the two A's if replying by e-mail.

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 24-03-11 15:06

"Poul E. Jørgensen" <33@AAGVDNET.DK> wrote in message
> Slægtsforskere regner hustruen med, så også her må svaret være ja.
> Hvad med hans søns samlever?
> Hvad med samleverens adoptivsøn af fra et tidligere ægteskab

Jeg går ud fra at forholdene er holdbare.
Hvis brodersønnen, baron Johann Ludwig Adolph von Schrumpfleber's samlever
Yrsa Hansen stikker af efter et et par år, vil hun nok ikke kunne regnes til
Schrumpfleber-slægten.