Kan man virkelig ikke ???
Fra : Menabra

Dato : 24-03-11 08:28

Hejsa

Kan man ikke købe en ganske almindelig boremaskine med ledning uden slag ?

mvh
Menabra

Fra : Henning

Dato : 24-03-11 09:44

On Thu, 24 Mar 2011 08:28:03 +0100, "Menabra" <menabra@mail-online.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>Kan man ikke købe en ganske almindelig boremaskine med ledning uden slag ?

Hvorfor er det et problem? Du ka jo bare lade være med at aktivere
slagfunktionen?

Fra : Menabra

Dato : 24-03-11 14:23

wrote:

>Hejsa
>
>Kan man ikke købe en ganske almindelig boremaskine med ledning uden slag ?

Hvorfor er det et problem? Du ka jo bare lade være med at aktivere
slagfunktionen?

Hej

Jo men hvorfor betale for og bære på noget man ikke har brug for ?

mvh
Menabra

Fra : Max

Dato : 24-03-11 10:25

Hej Menabra

> Kan man ikke købe en ganske almindelig boremaskine med ledning uden
> slag ?

Jo da, f.eks. Bosch har en hel serie af de blå der er uden slag.

Max

Fra : Menabra

Dato : 24-03-11 14:31

"Max" skrev i meddelelsen

Hej Menabra

> Kan man ikke købe en ganske almindelig boremaskine med ledning uden
> slag ?

Jo da, f.eks. Bosch har en hel serie af de blå der er uden slag.

Max

Hej Max

Det havde jeg ikke set.
Nu har jeg :
http://www.vikingtrae-shop.com/index.php?a=171
1806kr + fragt
Ikke at jeg er nærig, måske en smule påholdende, meeeen.
Desuden kan sådan en holde 50 år til mit brug, og da jeg er 65, år så kunne
mindre vel gøre det.

mvh
Menabra

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 24-03-11 14:45

"Menabra" <menabra@mail-online.dk> skrev i meddelelsen
> Ikke at jeg er nærig, måske en smule påholdende

Her er en for nærige - den har godtnok slag, men det kan du jo bare lade
være med at bruge:

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=3877&n=10

Så bliver det ikke meget biligere

Jan

Fra : Menabra

Dato : 24-03-11 14:54

"Jan Vestergaard" skrev i meddelelsen

> [...]
> Ikke at jeg er nærig, måske en smule påholdende

Her er en for nærige - den har godtnok slag, men det kan du jo bare lade

Jeg vil altså ikke have en med slag, sådan en kan jeg sagtens selv finde.
Bauhaus har hylde efter hylde.

mvh
Menabra

Fra : Peter

Dato : 24-03-11 19:16

"Menabra" <menabra@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
Klip

> http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=3877&n=10
>
> Så bliver det ikke meget biligere

Nej ikke meget billigere, men alligevel billligere (139kr)
http://www.biltema.dk/da/vaerktoj/Elvarktoj/Boremaskine/Slagboremaskine/

Bosch GBM 6/10/13 , og Makita 6821 er letter og professionelle men koster
meget mere.

Fra : Allan Vebel

Dato : 24-03-11 18:39

Menabra skrev:

> [...]
> meeeen. Desuden kan sådan en holde 50 år til mit
> brug, og da jeg er 65, år så kunne mindre vel gøre

Find en brugt på et loppemarked, dem er der mange
af for tiden - her kan du være heldig at finde en til en
tier.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk

Fra : Gamle

Dato : 24-03-11 16:54

Menabra wrote:
> Hejsa
>
> Kan man ikke købe en ganske almindelig boremaskine med ledning uden
> slag ?
> mvh
> Menabra

Sådan een her
http://hjem.dk/search.aspx?Soeg=boremaskine+med+ledning

google har svarene?

/Torben

Fra : Jakob Griffel

Dato : 24-03-11 17:47

> Sådan een her
> http://hjem.dk/search.aspx?Soeg=boremaskine+med+ledning

Ja, den første burde være bedste bud - de andre har jo osse slag...

--
Hilsen Jakob

Fra : Menabra

Dato : 24-03-11 18:53

"Gamle" skrev i meddelelsen

Menabra wrote:
> Hejsa
>
> Kan man ikke købe en ganske almindelig boremaskine med ledning uden
> [...]

Googlet har jeg skam men jeg fandt ikke den der.
Den burde kunne bruges.

mvh
Menabra