Blå ramme om links i FF
Fra : Hans Andersen

Dato : 21-03-11 17:02

Hej
Jeg kan ikke forstå hvor den blå ramme om link i FF kommer fra.
Den er ikke i Safari - begge dele på mac. Heller ikke i IE på pc.
http://www.entreprenor-kloak-beder.dk/velkommen.php
mvh
Hans

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 21-03-11 17:23

On 21-03-2011 17:02, Hans Andersen wrote:
> [...]
> Jeg kan ikke forstå hvor den blå ramme om link i FF kommer fra.
> Den er ikke i Safari - begge dele på mac. Heller ikke i IE på pc.

img1, img2 og img3 er ikke "tags", og der burde ikke være nogen browsere
der forstår dem umiddelbart.
Derfor er din "border: none;" formålsløs.

Lav derfor en deklaration:
img {
   border: none;
}

så forsvinder rammen.

Karl Erik.

--
http://dmwebdesign.dk - DM i Webdesign
http://www.tyveri-check.dk - Snyd tyven før han snyder dig!

Fra : Hans Andersen

Dato : 21-03-11 17:39

Karl Erik Christensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:

> [...]
> der forstår dem umiddelbart.
> Derfor er din "border: none;" formålsløs.

Tak for svaret. Jeg havde oprindelige denne i css, men fjernede den på et
tidspunkt og satte border under img fordi jeg ikke kunne få den blå ramme
væk.
Men nu er den væk.
Men hvorfor kommer der scroll på siden nå jeg går ind på flere ref.foto?