Alvorligt Flashplayer-problem
Fra : OZ2D

Dato : 21-03-11 23:37

Hej

Jeg har det problem at den ene af mine computere ikke kan køre live-tv fra
DR-online. Det fungerer hverken på Internet Explorer eller Mozilla Firefox.
Den forsøger at starte et par gange og så får jeg denne meddelelse i
Internet Explorer:
res://ieframe.dll/acr_error.htm#dr.dk,http://www.dr.dk/tv/live#/DR1

Jeg har installeret Internet Explorer 8 (version 8.0.6001.18702) på Windoxs
XP.
Jeg har installeret Flash Player X (version 10.2.153.1)
Hvad kan problemet være og hvordan løser jeg det? Håber virkelig på hjælp
med det her problem.

--
Kim

Fra : Ole C

Dato : 21-03-11 23:48

OZ2D skrev blandt andet:

> [...]
> Jeg har installeret Flash Player X (version 10.2.153.1)
> Hvad kan problemet være og hvordan løser jeg det? Håber virkelig på

Jeg ville i første omgang prøve at afinstallere Flash Player med værktøjet
fra denne side:
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
- og installere den påny.

Hjælper det ikke, må du nok i gang med den samme øvelse mht. IE8.

I øvrigt er der en del hits på Google på
"res://ieframe.dll/acr_error.htm"......

--
vh
Ole C

Fra : OZ2D

Dato : 22-03-11 00:11

"Ole C" <mail@olec.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> - og installere den påny.
>
> Hjælper det ikke, må du nok i gang med den samme øvelse mht. IE8.
>
> I øvrigt er der en del hits på Google på

Jeg har fjernet Flash Player flere gange og reinstalleret med dette værktøj
uden held. Problemet er jo også at Mozilla Firefox laver samme fejl. Så
fejlen må ligge et andet sted end blot hos IE. I mine andre computere er
både IE 8 og Mozilla Firefox installeret og her er der ingen problemer. Mon
problemet kan ligge i en eller anden opdatering?

--
Kim

Fra : Ole C

Dato : 22-03-11 09:54

OZ2D skrev blandt andet:

> [...]
> andre computere er både IE 8 og Mozilla Firefox installeret og her er
> der ingen problemer. Mon problemet kan ligge i en eller anden

Ikke godt at vide hvor fejlen ligger, så mit bedste råd er at gå gang med
Google....

--
vh
Ole C