Ham der Rocke er vist en god storebror
Fra : Allan G

Dato : 19-03-11 20:54

Ja min kat Rocke er vist en rigtig god storebroder for sin kat Spot.

Spot er Rockes ansvar ligesom Rocke var Kosmos ansvar.
derfor er Spot Rockes kat.

Hehe, men her idag stod jeg og kiggede ud i haven.
der sad Spot og kiggede ind i naboens have, det er der bor en chaferhund, en
sød unghund.

Mine katte boede her da naboen fik deres hund, så hunden er opdraget med at
de er der, og leger med kattene, og omvendt.

Altså på hver deres side af hegnet.

Nå nabohunden så Spot, og listede sig tætterer til hegnet, og lavede en
angrebsbevægelse så Spot blev forskrækket og spænede op til huset og ind
gennem kattelemmen.
Det så Rocke så han løb den anden vej hen til hegnet for at skræmme hunden
væk. Hehe

Skøre dyr, men de har det vist fint sammen alle 3

Var der ikke hegn lå de nok i bunke alle 3

Mvh Allan

Fra : Heidi

Dato : 20-03-11 14:23

<klip>
> Var der ikke hegn lå de nok i bunke alle 3
</klip>

Ja, det tror jeg også, det ville være en smukt syn :))

--
Venlig hilsen Heidi, Miver og Mulles mor

http://tullebo.dk