Macoroni & Chesse fra Kraft
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 19-03-11 17:35

Nogen der ved hvor den kan fåes henne i Storkøbenhavn? Det er en blå
pakke.

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Tove Krieger

Dato : 19-03-11 21:06

In news:1jye0t3.1lexm4xalqekqN%jesper@gylling.net,
Jesper Haaber Gylling <jesper@gylling.net> typed:
> Nogen der ved hvor den kan fåes henne i Storkøbenhavn? Det er en blå
> pakke.

Jeg kender den godt, og det smager bare herligt. Min datter havde for nogle
år siden et par pakker med hjem til mig fra USA. Jeg har dog ikke set det i
de butikker hvor jeg handler, men du kunne jo prøve at ringe til "Kraft
Foods Danmark" i Albertslund. De har telefonnummer 43969622.

Den fremgangsmåde har jeg gerne brugt, hvis jeg ikke vidste hvor jeg kunne
få en bestemt vare, og jeg har ofte haft heldet med mig.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats