Kursus uden søvn ?
Fra : Peter Heide

Dato : 18-03-11 20:20

Hej,

Jeg skal på et kursus i næste uge ( en enkelt dag ) Starter kl. 08.00.
Hvilket er afsindigt tidligt for mig, da jeg igennem de sidste mange år
første er gået i seng ved 5 - 6 tiden om morgen , da jeg arbejder aften/nat.
Har selvfølgelig været oppe kl. 08.00 før , hvis det har været strengt
nødvendigt , med følge at jeg har været totalt smadret hele dagen.

Hvad er bedst : at tage kursus straight ( 8 til 16 ) uden søvn inden (godt
med stærk kaffe) eller sove 1 times tid indtil kl. 07.00 hvor jeg skal op ?

Det med at gå tidligt i seng dagen før, nytter ikke noget da jeg med 100%
vil ligge vågen hele natten.

Kæmpe problem

Fra : Steen Suder

Dato : 16-04-11 12:18

Den 18-03-2011 20:19, Peter Heide skrev:
> [...]
> skal op ?
>
> Det med at gå tidligt i seng dagen før, nytter ikke noget da jeg med

Hvad endte det med?

--
Steen Suder

Fra : Ulvir

Dato : 16-04-11 16:58

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad endte det med?

Han sover nok endnu..

Fra : Peter Heide

Dato : 17-04-11 16:05

"Ulvir" <augustus@mail.dk> skrev i meddelelsen

> "Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse

> Han sover nok endnu..

he he, dog ikke - det endte forbløffende godt med kun 1 - 2 timers søvn.
Havde ingen problem med at komme op og da det var et meget aktivt kursus,
holdt jeg mig vågen under hele forløbet. Tog en 1 times lur da jeg kom hjem
og var fit for fight igen.