Nye køkkenlåger?
Fra : RK

Dato : 19-03-11 10:07

Kan I anbefale et firma! Der kan levere og udføre sådan et arbejde
pålideligt?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 19-03-11 17:43

RK wrote:
> Kan I anbefale et firma! Der kan levere og udføre sådan et arbejde
> pålideligt?

For 15 år siden havde jeg et firma NyGammelt - en underafdeling af
Svanekøkkenet til at løse en sådan opgave for mig. Arbejdet såvel som prisen
var tilfredsstillende.

Du skrev ikke noget om hvor. Jeg havde kontakt til butiken i postnr. 2800

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk

Fra : RK

Dato : 20-03-11 14:20

"Erik Ginnerskov" <erik.ginnerskov@live.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> prisen var tilfredsstillende.
>
> Du skrev ikke noget om hvor. Jeg havde kontakt til butiken i postnr. 2800

Det her er i 2100. Køkkenet er vistnok et HTH. Lågerne er ca. 70x59.5 og
70x39.6

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 23-03-11 16:33

RK wrote:

> Det her er i 2100.

Så er der ikke så langt til Lyngby Hovedgade

> Køkkenet er vistnok et HTH.

Spiller ingen rolle. Mit køkken dengang var et JKI

> Lågerne er ca. 70x59.5 og 70x39.6

De sendte en mand, som målte op, så alt passede på milimeter. Senere
monterede han så alt fungerede. Der var flere forskellige designs at vælge
mellem.

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk