Hvordan sletter man listen over besøgte si~
Fra : Ukendt

Dato : 18-03-11 12:36

Hvordan sletter man listen i adressefeltet, over besøgte sider i FF.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 18-03-11 13:40

Søren skrev:

> Hvordan sletter man listen i adressefeltet, over besøgte sider i FF.

Engelsk:
Tools - Options - Privacy:

   You may want to clear your recent history

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-11 09:50

On Fri, 18 Mar 2011 13:39:52 +0100, Bertel Lund Hansen
<splitteminebramsejl@lundhansen.dk> wrote:

> Engelsk:
> Tools - Options - Privacy:
>
>    You may want to clear your recent history

Funktioner > Indstillinger > Privatliv og hvad så?

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-03-11 09:54

Søren skrev:

> Funktioner > Indstillinger > Privatliv og hvad så?

Se midt på siden og find noget der svarer til en oversættelse af
den citerede sætning.

--
Bertel

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-11 10:16

On Sat, 19 Mar 2011 09:54:10 +0100, Bertel Lund Hansen
<splitteminebramsejl@lundhansen.dk> wrote:

> Se midt på siden og find noget der svarer til en oversættelse af
> den citerede sætning.

Den er der ikke i min FF 3.6.15, men der er vel en fil som indeholder
disse adresser, kan bare ikke finde den.

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-11 10:25

> Den er der ikke i min FF 3.6.15, men der er vel en fil som indeholder
> disse adresser, kan bare ikke finde den.

Nå, man skal vælge i menuen: Aldrig gemme historik, for at den
mulighed kommer til syne. Underlig, for den gemmer ikke indstillingen,
men efter et par forsøg forsvandt alle de gamle adresser, tak for det
Bertel.

Fra : Leif Neland

Dato : 24-03-11 10:19

<Søren> skrev i en meddelelse
> Hvordan sletter man listen i adressefeltet, over besøgte sider i FF.

Ellers kan du jo vænne dig til at bruge "Privat browsning" når du besøger
pornosiderne

Leif