Skærme
Fijala 3554
billig 32" fladskærm, men hvilken?
Fra : Per H

Dato : 18-03-11 21:22

Min datter er ude efter en fladskærm, og har plads til en 32 ".

Jeg ved godt at hun bare skal ud og se hvad der ser godt ud på
billedet,
men aligevel er der jo en del ting hun skal være opmærksom på.
Hvad ville i forslå, evt fra elgiganten, da det ligger i nærheden af
hvor hun bor, og billigt da hun studerer.

per

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 18-03-11 21:35

Per H skrev:

>Hvad ville i forslå, evt fra elgiganten,

De største de har er 27", går selvfølgelig ud fra at det er en
computerskærm der efterlyses når der spørges i en edb gruppe.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-03-11 14:13

Den 18-03-2011 21:34, Ivan V. Klattrup skrev:

> De største de har er 27", går selvfølgelig ud fra at det er en
> computerskærm der efterlyses når der spørges i en edb gruppe.

Nu ved vi ikke rigtigt hvad PC'en har af udgange, men hvis der er HDMI
vil jeg da foreslå at slå 2 fluer med et smæk, køb et fladskærms TV med
full HD

Fra : Morten

Dato : 28-03-11 13:32

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> De største de har er 27", går selvfølgelig ud fra at det er en
> computerskærm der efterlyses når der spørges i en edb gruppe.

Jeg er nu selv vældig begejstret for LG's 30" W3000BH - men den er
småpebret...

Morten