Kan en hund føle skyld ?
Fra : Bjarne K.

Dato : 18-03-11 01:10

Fra : Bjarne K.

Dato : 18-03-11 08:00

"Bjarne K." <no@niet.ik> wrote in message
news:4d82a2bf$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://www.youtube.com/watch?v=B8ISzf2pryI&feature=player_embedded
>
> --
>
> MVH
>
> Bjarne K.

Ved dog ikke rigtig om hunden føler sig ret godt tilpas, når man lige ser
væk fra den sjove del. Bisserne bliver luftet lidt.

Bjarne K.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-03-11 08:50

"Bjarne K." <no@niet.ik> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Ved dog ikke rigtig om hunden føler sig ret godt tilpas, når man lige ser
> væk fra den sjove del. Bisserne bliver luftet lidt.

Gætter på, han har været ved at lære den at smile...
Det er i hvert fald en meget lidt naturlig reaktion.

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-03-11 08:49

"Bjarne K." <no@niet.ik> skrev i en meddelelse
> [...]

Tja, jeg vil gætte på, hunden føler sig lige så skyldig som en spurvehøg,
der lige har spist sidste fangst...

M.V.H....Benny..

Fra : Tove Krieger

Dato : 18-03-11 15:45

In news:4d82a2bf$0$56792$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Bjarne K. <no@niet.ik> typed:
> http://www.youtube.com/watch?v=B8ISzf2pryI&feature=player_embedded

Åh nej (GRIIIIN) !. Hvor er de dog kære begge to. Jeg tror at det er den
charmerende "storsmiler" som er synderen. Jeg ved ikke hvorfor, men den ser
da ret så skyldig ud, og prøver med et forsigtigt smil at slå det hen.

Jeg kan huske en nabo vi havde for mange år siden. Han havde alletiders
skønne kulsorte schæfer som hed Amir. Hvis man stod med en lækkerbid i
hånden og spurgte pænt om man måtte se hans fine "bisser" (altså hundens),
skulle han lige gøre sig selv lidt vred, så han kunne vise os tænderne. Han
var altså herlig, så vi fik mange billige grin på hans bekostning.

--

Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats