MS Windows
briani 27239
Søgning i stifinder på Windows 7
Fra : A

Dato : 17-03-11 21:24

Fra Stifinderen på XP synes jeg det var ganske ligetil at lave avancerede
søgninger på tværs af mapper. Kunne søge efter filnavn, del af filnavn eller
indhold af filer. Jeg synes det er lousy søgemuligheder jeg bliver tilbudt i
øverste højre søgefelt. Desuden tager det ALT for lang tid at få resulater
frem.

Er der noget indstilling som skal sættes? Eller har I andre fif?

A.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-03-11 23:11

A skrev:

> øverste højre søgefelt. Desuden tager det ALT for lang tid at få resulater
> frem.

Søgemulighederne i Windows 7 er værre end i DOS 2.1.

--
Bertel

Fra : Allan Vebel

Dato : 17-03-11 23:39

Bertel Lund Hansen skrev:

> Søgemulighederne i Windows 7 er værre end
> i DOS 2.1.

Jeg bruger fortsat Total Commander - genialt til
søgning over det hele, også på netværks-drev.

Jeg har brugt det siden 1997, da den hed Windows
Commander, og har således aldrig anvendt det
søgesystem der ligger i Windows - det kan jo ikke
bruges til ret meget.

Jeg bruger også TC til backup til mit netværks-drev,
FTP og daglig finden rundt i mapper og filer.

I 2007 skrev jeg endda en lille artikel:
http://html-faq.dk/3002.asp

Det er det mest geniale program jeg nogensinde
har haft til den slags.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://dmwebdesign.dk